De mogelijkheden van "Mijn ELTV" als je ingelogd bent.

U bent ingelogd

Onder "Mijn ELTV" vind je de volgende tabs: ClubApp, Online baan reserveren, Persoonlijke gegevens, Gegevens wijzigen, Lid Zoeken en Openstaande posten.

ClubApp 
ELTV is nu ook als App (
ClubApp) op je smartphone (IOS (App Store) / Android (Google Play) beschikbaar. 
Download de “ClubApp” om altijd op de hoogte te zijn van het laatste nieuws van ELTV, Competitieteams met wedstrijdschema en vele andere gave mogelijkheden.

Online baan reserveren.
Je kunt hier een willekeurige baan reserveren voor de bekende speeltijd van 45 minuten. Er mag weer gedubbeld worden. Dit houdt wel in dat er 1,5 meter afstand gehouden moet worden!!. 

In verband met de coronamaatregelen is het afhangbord in het clubhuis tijdelijk buiten gebruik!! 
Je kunt online een baan reserveren! Log in en kijk onder "Mijn ELTV".
Let op: Je kunt maar é
én blok per keer reserveren voor vandaag of morgen. Als je dit blok hebt gespeeld kun je na 10 minuten weer een volgend blok reserveren. Verder is het zo dat je maar één open reservering mag hebben. Dus reserveer je voor morgen dan kun je vandaag niet meer reserveren! 
Deze restrictie is ingevoerd omdat vele spelers tegen de algemene regel in twee aaneensluitende blokken reserveerden. Dat heeft tot gevolg gehad dat het vaak onmogelijk was voor leden om te kunnen tennissen!!

  1. Kortweg komt het hier op neer:
  2. Klik op "Online baan reserveren"
  3. Kies medespeler(s). 
  4. Klik op "Overzicht" en kies Vandaag of Morgen.
  5. Selecteer een baan en tijdslot en klik op "Reserveer".
  6. Klik in het vervolgscherm nogmaals op "Reserveer" om de Reservering vast te leggen.

Persoonlijke gegevens
Je ziet hier jouw persoonlijke gegevens zoals deze geregistreerd staan in het ledenbestand van ELTV. Een goed moment om te bezien of alles nog is, zoals het behoort te zijn. Bijvoorbeeld een foto waar je niet echt meer op lijkt vervangen door een nieuwe. Dit is vooral belangrijk voor competitiespelers!! Als het nodig is kun je jouw gegevens aanpassen en vervolgens op "Opslaan" klikken. De wijziging wordt doorgegeven aan de ledenadministratie. Na controle wordt de wijziging doorgevoerd.
Je wordt verzocht een gewijzigd bankrekeningnummer ten behoeve van de incasso door te geven aan contributie@eltv.nl 

Gegevens wijzigen
Is je telefoonnummer, je woonadres, je e-mailadres, etc gewijzigd?  Hier kun je direct je gegevens wijzigen. Grijze velden kunnen alleen gewijzigd worden via het hoofd van de familieDeze gegevens worden automatisch overgenomen bij de overige familieleden. De wijziging wordt doorgestuurd naar de ledenadministratie. Na controle wordt de wijziging doorgevoerd.

Lid Zoeken
Je kunt op lid/leden zoeken. Er is een scala van selectiemogelijkheden beschikbaar.
Bijvoorbeeld: Zoeken op naam, voornaam (of deel hiervan), speelsterkte, man, vrouw, leeftijd, etc.
Voor directe toegang: ledenlijst.
Als je het lid gevonden hebt, kun je meteen een e-mail sturen!

Openstaande posten
Hier vind je eventueel een overzicht van jouw nog niet betaalde facturen.
Tevens wordt een overzicht van alle reeds betaalde facturen getoond. Bij families is dat alleen bij het familiehoofd.